Layout by Mei.
All rights are authorized.
Don't copy!
Credits:
*Images: 1, 2

sobota, 22 marca 2014

Rozdział 9

HARRY'S POV

Nie zdobyłem Blue.Nie,zdecydowanie nie.
Jak wypłakiwała sobie oczy zdjęła ze mnie koszulkę ,a ja podobnie zrobiłem z jej bluzką.
Nie zdawałem sobie sprawy.
Może ktoś umarł czy coś.Może jej zwierze zginęło.
Nie,obstawiam, że to okres lub tego rodzaju rzeczy
-Ja na górze -pociągnęła nosem.Rzuciła mnie na dół,na łóżko.Zmarszczyłem brwi ze zdziwienia.Blue tak naprawdę nigdy nie była na górze w seksualnym scenariuszu,ale ona jest teraz tutaj i chce szczytować! Była emocjonalnym wrakiem,a nie osobą, która góruje.
-Nienawidzę go,ja go kurwa nienawidzę-Blue beczała. Łzy nieustanie spływały jej po twarzy, kiedy czekała,aż nałożę prezerwatywę,którą miałem ze sobą. Tak długo jak to robiłem ona czekała na mnie. -Po prostu...po prostu umieść go w...cholera-przeklnęła.
Blue jęknęła i znowu zaczęła płakać.Poruszała biodrami do mnie-Blue możesz mi powiedzieć co jest nie tak,bo to nie działa na mnie.Ty wiesz,że ja nigdy nie widziałem cię w takim stanie,nigdy!-po raz pierwszy ona nie odpowiedziała,lekko zamknęła oczy -Blue?
-Dobra dobra-mówiła ściszonym głosem,wydając z siebie westchnienie.
-Powinniśmy iść dalej lub powi...
-Jest dobrze,po prostu pchnij-przygryzła wargę.Odgarnęła włosy z twarzy.
Jej nogi były okrakiem na moim pasie, brązowe oczy miały teraz ciemny kolor,prawdopodobnie z powodu braku szczęścia. Moje ręce przesuwały się po jej talii. Blue wplątała palce w moje włosy.Oboje dyszeliśmy przez wchodzenie w nią.
-Wiec w zasadzie-jęknęła,jej głos drżał, kiedy wypowiadała słowa -Dylan z-zdradził mnie
-Co?Dlaczego do cholery to zrobił?-zapytałem

Czekaj.Oczywiście, że ją zdradził, Blue jest suką. Oprócz tego ze była suką chciałem zdecydowanie iść z nią do łóżka

Milczała przez chwilę i znowu usłyszałem jej cichy płacz. Czuje jak jedna z jej łez ląduje na mnie. Zmarszczyłem brwi.
Czy to złe,że rzeczywiście mi jest jej żal? Wiec powiedziałem to...
-Przepraszam-dotknąłem jej policzka.
-Nie,nie.nie przepraszaj-westchnęła-To nie była twoja wina.On nawet nie wie kim jesteś.
Patrzyłem na nią i widziałem, że dławi się przez łzy. Po prostu mieliśmy niezręczny seks.

Tak,to nie było dobre.
Moim pierwszym odruchem było to przerwać,a ona zatrzymała się natychmiast po mnie.
-Czemu prz-przestałeś?- Blue jęknęła
-Potrzebujemy porozmawiać,dobrze?Teraz musisz wziąć się w garść,zanim kurwa wpakujemy się w te gówno razem-uśmiechnęła się słabo,a jej łza spływała po policzku.Wyciągnąłem z niej mojego penisa i ona wypuściła powietrze. Popatrzałem na dziewczynę,owinąłem rękę w okół jej tali i przyciągnąłem ją do siebie.
-Okej,wiec przede wszystkim-przerwałem przez to , że spojrzałem na nią,a ona ze smutkiem podparła głowę na mojej piersi -Nie należy płakać nad tym gównem,popełnił wielki błąd zdradzając ciebie.
Westchnęła-To nie pomaga.Jestem takim wrakiem,po prostu spójrz na mnie!Po znalezieniu mojego...już teraz byłego chłopaka,on zdradza mnie,a ja czołgając się wracam do ciebie. Dlaczego jest tak,że zawsze i ostatecznie odnajduje drogę z powrotem do ciebie?
Wzruszyłem ramionami-Nie mam nic przeciwko temu. W łóżku jest cieplej, kiedy ty tu jesteś-uśmiechnąłem się i poczułem jej chichot.
-Nadal jesteś palantem.
-A ty nadal jesteś wrzodem na dupie-mruknąłem głaszcząc jej włosy obok twarzy. -mhm-nuciła,pozostawiając ślad pocałunków na mojej piersi.
-Już jest wszystko w porządku?
-Stabilnie-wymamrotała a ja się uśmiechnąłem.
-Hej,umm myślę, że jesteś zmęczona-niezręcznie powiedziałem,szturchając ją w ramie. Co? To nigdy wcześniej się nie wydarzyło.To znaczy,nie to, że była wtulona we mnie,ale my nigdy nie mieliśmy poważnych rozmów po tym jak to robiliśmy.
-Mhm czy będzie w porządku, jeśli po tej katastrofie zostanę tutaj na noc?
-Err,t-tak,będzie fajnie-skinąłem głową
-Wiec śpiewasz,co?
uśmiechnąłem-Jestem niesamowity!
Przewróciła oczami i zaśmiała się -To daj mi powód do uwierzenia.
-Jak chcesz.

BLUE POV
To coś, co nie widziałam wcześniej, na co dzień.Harry cholernie dobrze śpiewa.
-Nie było tak źle-wzruszyłam ramionami, gdy skończył śpiewać.To było naprawdę naprawdę świetne..., tylko że ja nie chce się do tego przyznawać.-Co to była za piosenka?-spojrzałam się na niego.
-jedna z nowym piosenek. Nazywa się Story of my Life.
-Ah to bardzo miły kawałek.
-Wiec naprawdę mówisz mi, że to brzmiało dobrze?
Poważnie ta noc nie mogła być bardziej dziwniejsza.
-Nie jesteś zły-wzruszyłam ramionami.Zaczął się śmiać tak,że jego klatka piersiowa wibrowała pode mną.Zapadła cisza, zanim odezwał się.-Wiec będą jeszcze jakieś działania tej nocy czy po prostu będziemy leżeli na łóżku?
-Jestem bardzo zmęczona,no wiesz- powiedziałam
-No dalej,pięć minut?
Zaśmiałam się-Jesteś idiotą,ale dobrze.To ruszajmy!

PAPARAZZI POV

-Widzisz, że tam jest?
-Cholera,to Harry Styles?
-tak i jakaś dziewczyna.
-Powiększ obraz w aparacie.
-ohh
-Zrób zdjęcie! Zrób to, szybciej.
-Mam to!Złoto kochanie.
-Cholera,musimy to dać do władzy wykonawczej*
Jako, że byliśmy po drugiej stronie hotelu, gdzie znajdował się zespół One Direction,a okna w pomieszczeniu, gdzie oni byli były otwarte,wiec mogliśmy patrzeć co robią. Znaleźliśmy Harrego Stylesa i jakąś dziewczynę w łóżku,wtulonych w siebie. Dość szybko Harry wstał,było widać tylko jego sylwetkę. Podszedł do okna i zasunął zasłony.


JUŻ ROZUMIEM! Żebyście komentowali trzeba zwlekać z rozdziałem.... Nie no tak serio to nie ja tłumaczyłam ten rozdział, tylko moja najcudowniejsza Lenka, której bardzo dziękuje i nie wiedziałam kiedy go dodam. Następny pojawi się może we wtorek, bo jest już przetłumaczony i czeka na dodanie. No to do następnego. 

18 komentarzy:

  1. hbsbudhbsujhxbusbxujasbxa omfg paparazzi hbdshjbdscjhbsd

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... szczerze to jakoś dziwnie czytało mi się ten rozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego? Chodzi ci o treść czy o styl?

      Usuń
  3. Zgon hchihgcdjnnoyfexx *__*
    @live_is_brutal

    OdpowiedzUsuń
  4. Może być czekam na rozwinięcie akcji i.na dłuższe rozdziały. I taka mała rada zapisujcie dialogi od myslnikow . Tak jak to jest w innych ff. Bo można się pogubić co kto kiedy mówi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajebisty XDD Mam tylko pytanko czy będziesz opisywać scenu seksu czy bd je pomijać??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli takie będą to oczywiście. Nie będę niczego pomijala. X

      Usuń
  6. Dlaczego dopiero we wtorek ? !
    Niec Lenka rusza dupe i tłumaczy xd
    Kocham tego bloga ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieee, wtorek to za długo :C
    w ogóle szkoda, że takie krótkie, ale na to chyba nie masz wpływu. Buziaki :) x

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy autorka wie, że tłumaczysz jej opowiadanie bez zgody?
    Pisałam do niej z prośbą o pozwolenie, napisała, że nie pozwala na tłumaczenie nikomu, w żadnym języku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie podoba twoje tłumaczenie. A to dziwne, bo oryginał kocham. Po prostu nie lubię twojego stylu pisania. Chociaż jak wiem nei tylko ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sorry, że z anonima.

      Usuń
    2. Tak mi też się nie podoba. Bo jest strasznie prostym językiem pisane. Gdyby ktoś inny to tłumaczył było by lepiej.

      Usuń
    3. Haha to jesteśmy razem <3

      Usuń
  10. mi sie podoba !!!!
    Kocham bloga i chuj z tym ze sie niektorym nie podoba xD
    Wtorek ??
    Daj jutro !!! Blagamy cie tez blog jet zajevisty :*****

    OdpowiedzUsuń
  11. jeju czekam na nexta bardzo :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej no dzisiaj ma być nowy ://
    Dodawaj szybko :**
    Tak przy okazji zapraszam :3
    youmakemestrong.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny rozdział :) oczywiście czekam na następny x

    OdpowiedzUsuń