Layout by Mei.
All rights are authorized.
Don't copy!
Credits:
*Images: 1, 2

sobota, 1 marca 2014

Prolog

-Harry. Przyjdziesz do mnie?
-Nie mogę. Spałem.- Powiedział lekko zirytowany tym, że zadzwoniłam do niego około trzeciej nad ranem.
-Proszę.- Przewróciłam oczami. Czekając na odpowiedź po drugiej stronie mogłam usłyszeć tylko szuranie. -Chcesz uprawiać seks?- Uśmiechnęłam się przygryzając wargę.
-Z przyjemnością.- Cicho zachichotał, kiedy ja ziewnęłam. - Będę za około dziesięć minut.
-Leże naga pod kołdrą.
-Może za pięć.- Mogłam usłyszeć jak się porusza. Zgadywałam, że niezdarnie zakłada swoje spodnie zanim usłyszałam, że schodzi w dół.  Uśmiechnęłam się.
-O, a tak przy okazji.
-Tak?- Odetchnął.
-Nienawidzę cie.

~*~

Jak widać, byliśmy kompletnymi przeciwieństwami. Ale posiadaliśmy. jedną wspólną cechę. 




Od tłumaczki: Mam nadzieję, że spodobał wam się prolog, rozdział pierwszy pojawi się może jutro i zapewniam, że jest owiele dłuższy niż prolog. Proszę skomentuj jeśli przeczytałaś. 

8 komentarzy:

  1. informowałabyś mnie o kolejnych rozdziałach?:)
    @_Roxaana_

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne :) @sulinbitch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie się zapowiada <3
    Mogłabyś mnie informować na tt ? @asia15142

    OdpowiedzUsuń
  4. Ouu yeah!! Jestem tu i będę czytać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Od seksu się zaczyna?? *,* bez jaj...
    Ale i tak... Podoba mi się i to bardzo :D
    Sweet Berry :>

    OdpowiedzUsuń