Layout by Mei.
All rights are authorized.
Don't copy!
Credits:
*Images: 1, 2

sobota, 15 marca 2014

Rozdział 7

Harry's POV 

- Cześć - Niall szybko przytula Blue i jej przyjaciółkę Hannah. Pozostali chłopcy robią to samo, zostawiając mnie na końcu. Wszyscy spojrzeli na nas wyczekująco. 
-Sorry, my się nie przytulamy - zachichotała Blue, wzruszając ramionami. 
-Co jest między waszą dwójką? - Liam uniósł brew. 
Seks 
-Nic - opowiedziałem szybko, a Blue zachowała kamienną twarz. 
-Dziękuje bardzo, to było niesamowite - widziałem jak Hannah zaczęła fangirlować. Dziewczyna przytuliła mnie, a na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Kiedy spojrzałem na Blue, ona od razu się odwróciła, pozostawiając dystans między nami. 
-Musmy już iść - Blue przerzuciła włosy na jedno ramie, omijając mojego wzroku. 

Blue's POV 

Kiedy w końcu weszłam do mojego pokoju w akademiku, od razu wpełzłam do łóżka. 
Co to była za noc. 
-Dziękuje, za to co dla mnie zrobiłaś - zatrzymała się na chwilę - No wiesz, dzisiaj wieczorem...to było niesamowite. 
Hannah odetchnęła rozmarzona i rzuciła się szczęśliwa na łóżko. 
-Nie ma problemu. - zaśmiałam się, wpatrując się w sufit. 
-Więc, Harry tak? Byliście razem? 
-Nie. - odpowiedziała od razu, marszcząc brwi. Harry był tylko przyjemnością. 
-Mhm. A co z Dylanem Matthewsem, przystojniakiem z bractwa? 
-Nadal jesteśmy razem i nic się nie zmieniło Hannah - rzuciłam. 
-Dobra! Powiedzmy, że ci wierzę. 
-Tak - mruknęłam. Moje oczy zaczęły robić się cięższe. Wierzcie lub nie, ale usnęłam w mgnieniu oka.


Wiem, że rozdział jest cholernie krótki, ale ja niestety nic z tym zrobić nie mogę. Następny rozdział będzie....właściwie nie wiem kiedy, bo czyta to może z pięć osób i właściwie to nie mam po co się spieszyć. No więc następny rozdział będzie może w następnym tygodniu. 
Dobranoc.  

10 komentarzy:

  1. :< j chcę kolejny djhchdhbcdehuecd

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z osoba wyzej, tez chce kolejny!!
    Love, @gaba8507 xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisz dalej !♥
    @live_is_brutal

    OdpowiedzUsuń
  4. prisze, nue rób nam tego!! Napisz dla rych pięciu osób, które to czytają. Uwież, że one na to strasznie czekają. Ten ff jest niesamowity. Proszę cie, nie opuszczaj nas na cały tydzień :/ ~Sophie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ejj.... to nie fair , że dla nas nie chce ci się tłumaczyć !! Wygląda na to , że 5 osób masz w dupie , ale zacznie cie interesować blog jak bd rezultaty takie jak w Dark'u !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogarnij się. Owszem może cię to denerwować, ale nie musisz się na nią wydzierać. to nie pomoże tylko pogorszy sytuacje, więc następnym razem jak masz się tak zachiwywać to lepiej nic nie pisz. ~Sophie

      Usuń
    2. Aha.... okey , znalazła się obrończyni narodu -,- Ja nie mam zamiaru błagać o next , czy być cicho tylko , żeby kogoś nie urazić. Masz słabe nerwy to twoja sprawa !

      Usuń
    3. Ej dziewczyny nie kłóćcie się....chodziło mi o to, że chciałabym żeby ktoś komentował. Następnym rozdział pojawi się jutro, ponieważ dzisiaj jest Dark i Psychotic. To za dużo emocji jak na dzisiaj x

      Usuń
  6. Świetny :D

    P.S.: Zapraszam do Siebie po dawkę opisów na kooloorowa.blogspot.com

    koolorowa xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny <3

    Przepraszam że tak późno , ale dopiero teraz znalazłam chwilę aby przeczytać twoje ff <3


    Pisz dalej my czytamy <3 / @asia15142

    OdpowiedzUsuń